1403/05/23 8:3:38
آموزش و توانمندسازی حلقه ی مفقوده متقاضیان تشکل ها و موسسات مردم نهاد در خط اول فعالیت

دکتر صدر رئیس اداره بهزیستی نیشابور، در نشست مشترک معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با مدیران و تشکل های مردمی به مناسبت ۲۲ مرداد که در سالن شهید عابد فرمانداری برگزار شد مهمترین چالش ها و موانع پیش روی فعالیت تشکل های مردمی را تشریح و از همکاری موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی شهرستان تقدیر کرد .


دکتر صدر رئیس اداره بهزیستی نیشابور در نشست مشترک معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با مدیران و تشکل های مردمی به مناسبت ۲۲ مرداد که در سالن شهید عابد فرمانداری برگزار شد مهمترین چالش ها و موانع پیش روی فعالیت تشکل های مردمی را مشکلات و منابع مالی ، عدم آموزش و توانمندسازی کافی ، نداشتن شبکه سازی و همکاری بین موسسات و سازمانهاو محدودیت های قانونی در اجرای برخی فعالیتها از سوی دستگاه‌های اجرایی برشمرد .‌

وی افزود : آگاهی بخشی عمومی در جامعه در اجرای اهداف محوله نهاد ها و موسسات و افزایش مشارکت اجتماعی زمینه رشد و ایجاد جامعه ای مترقی است .

دکتر صدر گفت  : سازمانهای مردم نهاد با توجه به ارتباط نزدیکی که با جامعه هدف خود دارند در ارائه پیشنهادات و تصمیمات ارگانها و بهبود فرآیند خدمت رسانی به جامعه هدف نقش موثری دارند و اداره بهزیستی به عنوان دستگاه اجرایی با وجود وظایف متعدد در حوزه پیگیری امور توان یابان ،  آسیبهای اجتماعی و جامعه هدف سازمان ، آمادگی خود را در زمینه همکاری و ارائه آموزش های تخصصی و استفاده از ظرفیت سمن ها و تشکل های مردمی در شهرستان اعلام می دارد .

رییس اداره بهزیستی نیشابور در حاشیه این مراسم ، موسسات و NGO ها را بازوی توانمند سازمان بهزیستی در ارائه خدمت در حوزه های مختلف توانبخشی. پیشگیری و اجتماعی به جامعه هدف برشمرد و ضمن تبریک و تهنیت این روز  به مدیران و پرسنل موسسات و مراکز تحت نظارت  از حضور در این نشست و همکاری و همراهی این مراکز در بهبود کیفیت ارائه خدمات به جامعه هدف تقدیر و تشکر کرد .

در پایان مراسم از ۳ موسسه تحت نظارت با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد .

 لازم به ذکر است تعداد ۱۳ موسسه تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان در حوزه های مختلف  توانبخشی. پیشگیری و اجتماعی به جامعه هدف سازمان شهرستان ارائه خدمت می کنند.

 

کد خبر 4661
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 105

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها