1403/06/08 13:2:51
تقدیر از همکاران حوزه اورژانس اجتماعی شهرستان نیشابور

دکتر صدر رئیس اداره بهزیستی نیشابور در جلسه شورای اداری همکاران ضمن تبریک روز کارمند و اورژانس اجتماعی از تلاشها و زحمات همکاران اورژانس اجتماعی نیشابور تقدیر کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی نیشابور، در جلسه ای که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند در سالن اجتماعات اداره و با حضور کلیه همکاران برگزار شد دکتر صدر رئیس اداره ضمن تبریک روز کارمند و بیان ویژگی های اخلاقی و حرفه ای شاغلین در مجموعه های بهزیستی از زحمات یکایک همکاران قددرانی نمود . وی در ادامه مهمترین کلمات کلیدی که در تبیین فعالیتها و ماموریتهای سازمان بهزیستی بدان اشاره شده را مطرح کرد که حمایت ، کمک ، اجرا ، آموزش و گسترش از مهمترین و اساسی ترین کلماتی است که به فور در این زمینه و در متون مختلف یافت می شود  و هریک از کارکنان سازمان بایستی در انجام وظایف محوله و خدمت به جامعه هدف سازمان می بایست مدنظر قرار دهد .  وی در ادامه افزود : خلاقیت ، نوآوری و افزایش امید و روحیه خودباوری فضای سازمان را به سمت پویایی و رشد بیشتر سوق می دهد.

دکتر صدر همچنین با اشاره به 8 شهریور ماه سالروز تاسیس اورژانس اجتماعی ضمن بیان فعالیتها و اقدامات همکاران اورژانس اجتماعی از شکیبایی ، تعهد و پیگیری شبانه روزی همکاران این حوزه تشکر و قدردانی نمود .

لازم به ذکر است حوزه اورژانس اجتماعی شهرستان نیشابور متشکل از 11 نفر از همکاران می باشند که در قالب سه تیم ( یک تیم سیار و دو تیم مداخله در بحران ) و امور اداری به شهروندان و اقشار آسیب دیده اجتماعی ارائه خدمات می نمایند.

 در ادامه با اهدای لوح تقدیر از زحمات یکایک همکاران اداره تقدیر شد و همکاران هم به پاس قدردانی از حمایت ها و همراهی های ریاست و معاونت اداره لوح سپاسی  به ایشان اهدا کردند.

 

کد خبر 4762
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 47

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها