1403/07/23 13:11:32
تقدیر از کارکنان فعال مراکز شبه‌خانواده

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: دوره‌های آموزشی متنوع با موضوعات روانشناختی، تربیتی، مهارت‌های موثر در ارتباط با فرزندان و... با بهره‌مندی از فضای مجازی برای پرسنل شاغل در مراکز شبه‌خانواده به‌صورت متداوم در هر هفته برگزار می‌گردد. از آنجائی که ۹۷ مرکز شبه‌خانواده در استان خراسان رضوی فعال است در نتیجه تعداد پرسنل عضو گروه‌های آموزشی کارکنان مراکز شبه‌خانواده نیز قابل توجه است. به‌منظور تشویق وترغیب کارکنان به دانش‌اندوزی و ارتقای مهارت‌های خود، هفت نفر از کارکنان شاغل در مراکز شبه‌‍خانواده که در این دوره‌های آموزشی، جلسات پرسش و پاسخ و... حضور فعال و موثری داشتند، تقدیر به‌عمل آمد.


معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: دوره‌های آموزشی متنوعی با موضوعات روانشناختی، تربیتی، مهارت‌های موثر در ارتباط با فرزندان و... با بهره‌مندی از فضای مجازی برای پرسنل شاغل در مراکز شبه‌خانواده به‌صورت متداوم در هر هفته برگزار می‌گردد. از آنجائی که 97 مرکز شبه‌خانواده در استان خراسان رضوی فعال است در نتیجه تعداد پرسنل عضو گروه‌های آموزشی کارکنان مراکز شبه‌خانواده نیز قابل توجه می‌باشد. به‌منظور تشویق وترغیب کارکنان به دانش‌اندوزی و ارتقای مهارت‌های خود، هفت نفر از کارکنان شاغل در مراکز شبه‌‍خانواده که در این دوره‌های آموزشی، جلسات پرسش و پاسخ و... حضور فعال و موثری داشتند، تقدیر به‌عمل آمد.

حمیده محدث افزود: دوره‌های آموزشی دستورالعمل خانه‌های فرزندان در دو هفته متوالی تقریبا هرروز برگزار گردید. در نهایت از استان خراسان رضوی یک هزار و 62 نفر از کارکنان مراکز در آزمون کشوری دستورالعمل خانه‌های فرزندان شرکت کردند. در این آزمون 900 نفر توانستند به نمره بالای 16 دست‌یابند. مشارکت استان خراسان رضوی در این آزمون بسیار زیاد بود و این نتیجه در مقایسه با استان‌های دیگر قابل توجه بود. تمامی اینها نشان از موثر بودن برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان دارد.

وی خاطرنشان کرد: یک هزار و900 کودک در مراکز شبه‌خانواده استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند. هدف ما فقط نگهداری از این کودکان نیست بلکه بایستی با به‌کارگیری تدابیر لازم و ارتقاء مهارت‌های مربیان بتوانیم فرزندانی را تربیت کنیم که از نظر اجتماعی، روان، شخصیت و... فرزندان سالم و توانمندی باشند و در نهایت بتوانیم ترخیص‌های موفقی داشته باشیم.

 

اسامی افراد مورد تقدیر قرار گرفته بدین شرح می‌باشد:
روح‌الله نوری از مرکز شکوفه‌های بهشتی

عاطفه عدالتی از مرکز غنچه‌های زندگی

اعظم شریف‌زاده از شیرخوارگاه علی اصغر(ع)

سمانه حکیم بائی از مرکز اکسیر شهرستان تایباد

زهرا چارقچی از مرکز غنچه‌های زندگی

امید توپکانلوئی از مرکز گلستان علی

مژده توکلی از مرکز نور علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)
 

کد خبر 5055
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 79

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها