1402/01/27 12:30:10
برگزاری ضیافت مهر در خانه فرزندان مهرانه

مراسم افطارگشایی با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری، دادستان شهرستان و جمعی از مسئولان در محل خانه فرزندان مهرانه گناباد از مراکز زیر مجموعه موسسه خیریه کوثر برگزار شد.


رئیس بهزیستی گناباد ضمن قدردانی و تشکر از خیرین و مسئولان گفت: از شروع ماه مبارک رمضان برنامه های متعدد و افطار گشایی ها دوره ای در ۵ مرکز نگهداری از فرزندان داشتیم که این مراسمات علاوه بر حضور دلگرم کننده خیرین باعث تجدید روحیه فرزندان عزیزمان می گردد.

علی آراسته گفت : توزیع بیش از ١۰۰ سبد کالا در قالب پویش های همدلی، بازدید و دلجویی از خانواده های سه معلولی همراه با مسئولان شهرستان، رسیدگی به مشکلات و درخواست های توانجویان و ...از جمله برنامه هایی بود که در ماه مبارک رمضان برنامه ریزی و اجرا شد.

وی افزود : پروژه ترمیم و احداث مسکن ۴ خانواده معلول با همت گروه جهادی شهید غیور اصلی در ایام ماه مبارک رمضان شروع شده که امیدواریم در پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشیم و همچنین در بحث مشارکت های خیرین، در تهیه مصالح لازم نیازمند توجه وحمایت هستیم .

سید حسن شریفی مقدم، معاون فرماندار گناباد ضمن تشکر از خیرین و بهزیستی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فرزندان عزیز برای مدتی مهمان ما در شهرستان هستند، باید به این فرزندان توجه ویژه بشود، البته الحمد الله خیرین ما همیشه پای کار هستند .

مرتضی امیری، دادستان عمومی و انقلاب گناباد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های مجموعه بهزیستی گفت: باید برنامه جامع و هدفمندی برای فرزندان ترخیص شده از خانه ها بخصوص دختران داشته باشیم، حمایت اصلی باید بعد از ورود به اجتماع شروع شود در بحث خودکفایی و اشتغال تا تشکیل خانواده نیازمند یک برنامه مدون و دقیق هستیم .

 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گناباد، این مراسم به همت خیرنیک اندیش آقای دوستدار و خانواده محترمشان انجام شد و در پایان توسط همسر خیر ارجمند و همچنین  آقای جلودار رئیس محترم خانه صنعت و معدن شهرستان مبالغی در قالب کارت هدیه به فرزندان عزیز تقدیم گردید .

 

کد خبر 1200
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 412

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها