1402/10/11 8:47:37
سفر یکروزه معاون پشتیبانی و منابع‌انسانی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی به شهرستان گناباد

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گناباد، معاون پشتیبانی ومنابع انسانی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در سفر یک روزه به این شهرستان ضمن دیدار صمیمی باهمکاران، از اورژانس اجتماعی، کارگاه تولیدی صدف گستر، خانه فرزندان مهرانه، مرکز حرفه آموزی تلاش و مرکز تامین و توسعه شهید خواجی بازدید کرد.


معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در جلسه که با حضور مسئولین آستان قدس رضوی، رئیس شورای شهر و شهردار گناباد در موسسه خیریه شهید کامیاب باهدف هماهنگی جهت تعریض قسمتی از عرصه مجاور خیابان اصلی درم حل موسسه برگزار گردید نیز شرکت نمودند.

منوچهر عدالت جو در این خصوص، گفت: در اکثر شهرستان ها از جمله گناباد، بهزیستی هیچ بدهی مالی به آستان قدس رضوی و شهرداری ندارد و تمامی دیون به نرخ روز در سال های گذشته پرداخت گردیده است.

وی در خصوص موضوع اجاره بهاء موسسات نیز گفت: سعی کردیم با توجه به اینکه موسسات شهرستان تحت نظارت بهزیستی هستند و در راستای اجرای سیاست و مسئولیت های حمایتی بهزیستی هدف گذاری می شوند و فعالیت می‌کنند، بنابراین اجاره بهاء ملک را  با درصدی کمتر از نظر کارشناس دادگستری اخذ قرارداد می‌کنیم.

کد خبر 3162
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 187

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها