1402/07/20 8:56:5
به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت

بازدیدفرماندهی انتظامی شهرستان از مرکز نگهداری فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست الغدیر داورزن


به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان داورزن: روز یکشنبه مورخ 16/07/1402 سرهنگ اکبر محمدآبادی فرماندهی انتظامی شهرستان به همراه جواد علیزاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ،محمدعلی زیدآبادی ریاست اداره بهزیستی ،حسین کهن بخشدار مرکزی به همراه چند تن از کارکنان انتظامی شهرستان از مرکز نگهداری فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست الغدیر داورزن بازدید و از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات  و کمبودهای فرزندان مرکز قرار گرفتند.

در ابتدا محمد علی زیدآبادی رئیس اداره بهزیستی ضمن عرض خیر مقدم به حضار و تقدیر و تشکر از همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان و همکاران گرامیشان گفت: مرکز نگهداری فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست الغدیر داورزن از سال 1380 در داورزن تاسیس و فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست 6 تا 12 سال را نگهداری می نماید.

وی گفت:این مرکز ظرفیت 20 فرزند را دارا می باشد که در حال حاضر 20 فرزند در این مرکز نگهداری می شوند .مرکز فوق دارای 3 مربی، 1 مسئول فنی ،1 مددکار و 1 روانشناس می باشد.

محمدآبادی در بازدید از مرکز نگهداری فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست الغدیر داورزن اظهار داشت:نیروی انتظامی اعلام آمادگی می کند که کار گروهی برای کمک و بررسی امور آسیب دیدگان اجتماعی تشکیل شود تا بتوانیم در این زمینه بهزیستی شهرستان را کمک کنیم.

فرماندهی انتظامی شهرستان داورزن گفت :ما به دنبال حل برخی از این مشکلات هستیم و همین جا آمادگی خود را اعلام می کنیم که در بحث پیشگیری ، آموزش، کاهش آسیب های اجتماعی ،راضی کردن والدین کودکان بدسرپرست و اقوام آن ها برای نگهداری آن ها در منازل خود ،پیدا کردن والدین این افراد تا حد توان و ایجاد مشاوره های رایگان و... بهزیستی شهرستان داورزن را کمک کنیم.

محمدآبادی خاطر نشان کرد: ما می توانیم در زمینه نحوه مشاوره با دادگستری و نیروی انتظامی کمک خوبی به افراد آسیب دیده اجتماعی بهزیستی شهرستان داورزن داشته باشیم.

در پایان فرماندهی انتظامی هدایایی از قبیل پک لوازم التحریر ،لباس ورزشی و... که توسط پرسنل انتظامی و خیرین تهیه شده بود به رسم یادبود اهدا نمودند.

 

کد خبر 2659
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 152

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها