1402/08/28 6:48:17
دیدار مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با هیات مدیره موسسه خیریه معلولین ذهنی شهید کامیاب

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان گناباد به همراه هیات مدیره موسسه خیریه معلولین ذهنی شهید کامیاب شهرستان گناباد و گروهی از خیرین با مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی دیدار کردند. در این جلسه پیرامون مباحث تخصصی حوزه کاری موسسه مذکور بحث و تبادل نظر انجام گرفت.


رئیس اداره بهزیستی شهرستان گناباد در این دیدار ضمن تشریح اهداف، چشم‌انداز و برنامه‌های در دست اقدام موسسه در راستای توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: پس از تغییراتی که در سال 98 در هیات مدیره موسسه انجام گرفت، حضور دانشگاهیان، متخصصین و خیرین در کنار یکدیگر باعث بروز اتفاقات مثبت و ارزنده‌ای در راستای گسترده شدن و افزایش خدمات و در نهایت ارتقاء موسسه به درجه یک گردید.  

علی آراسته افزود: باتوجه به قدمت بالای ساختمان این موسسه از طریق پیگیری هیات مدیره و با حمایت خیرین گرانقدر خصوصا جناب آقای سلیمی آشتیانی عضو شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی  کشور، تصمیم به احداث ساختمان جدید برای این موسسه گرفته شد. در طول این مدت شش گلریزان برای تاسیس ساختمان جدید این موسسه انجام گرفت که خوشبختانه دستاوردهای بسیار مثبتی نیز داشت. درحال حاضر ساختمان جدید این موسسه به متراژ دو هزار متر در مرحله نازک کاری، دیوارچینی و اجرای سقف است و حتی نمای ساختمان نیز تا حدودی تکمیل گردیده و امیدوار هستیم که بتوانیم با حمایت‌های خیرین بقیه مراحل ساخت را پیگیری کرده و تجهیز این ساختمان را کامل کنیم.

در ادامه جلسه، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ضمن تقدیر از حضور خیرین و اعضا هیات مدیره موسسه خیریه معلولین ذهنی شهید کامیاب و حسن توجه ایشان به جامعه هدف بهزیستی، عملکرد موسسه را مطلوب ارزیابی کرد و به ارائه دیدگاه‌ها، رویکردها و انتظارات بهزیستی از این مجموعه پرداخت و درخصوص چگونگی و روند قانونی حمایت‌های سازمان بهزیستی از موسسات خیریه مواردی را مطرح نمودند. دکتر مسعود فیروزی بر نقش خیرین در پیشبرد اهداف سازمان و ارائه خدمت به جامعه هدف تاکید کرد و  بهره‌مندی از ظرفیت‌های بخش غیردولتی جهت ارتقای کمی و کیفی خدمات را ضروری دانست و عنوان کرد که بهزیستی از هر حمایتی در راستای رفع چالش‌ها و موانع دریغ نخواهد کرد.  

در ادامه جلسه، شرکت کنندگان به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و مباحثی را در خصوص تعاملات و رفع موانع در راستای بهبود وضعیت بیان داشتند.

در انتها جلسه نیز مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از خیر نیکوکار جناب آقای سلیمی آشتیانی به دلیل حمایت همه جانبه ایشان از جامعه هدف بهزیستی و تخصیص مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان جهت ساختمان جدید موسسه تقدیر نمودند.

 

کد خبر 2839
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 241

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها