1402/11/16 9:1:31
تقدیرمدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ازدادستان شهرستان درگز

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان درگز، مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در راستای تعامل مثبت و سازنده دادگستری شهرستان درگز به منظور رسیدگی و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و سریعتر به جامعه هدف بهزیستی، از ایشان تقدیر کرد.


 

رئیس بهزیستی شهرستان درگز در حاشیه اهدای این تقدیر نامه به نیابت از مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به دادستان این شهرستان، گفت: خوشبختانه دادگستری این شهرستان، حمایت و تعامل مثبت وسازنده‌ای با بهزیستی به منظور رسیدگی و مرتفع سازی مشکلات و چالش های جامعه هدف این سازمان دارد.

بهزاد رمضانی افزود: مجموعه بهزیستی درسطح شهرستان تمام توان خود رادر زمینه مدیریت وکنترل اسیب های اجتماعی به کاربرده ودراین زمینه با طراحی واجرای برنامه های تخصصی وعلمی در حوزه های مختلف  برای به جا گذاشتن  کارنامه ای قابل قبول از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است .

وی درادامه گزارشی جامع از اقدامات انجام گرفته به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی، پیشگیری ودرمان اعتیاد، مشاوره خانواده و...ارائه کرد و برلزوم تعامل وهمراهی بیشتر این دومجموعه تاکید نمود. درپایان لوح سپاس مدیرکل به رسم یادبود تقدیم حضور دادستان و رئیس دادگستری این شهرستان گردید.                                                   

کد خبر 3363
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 89

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها