1402/12/17 8:16:1
اولین دوره بازیهای بومی محلی ویژه افراد دارای معلولیت در برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه روستاییCBRدر شهرستان تربت جام

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان تربت جام ، اولین دوره بازیهای بومی محلی ویژه افراد دارای معلولیت، با همکاری مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی کد ۱۱۰۷۴ شهرستان تربت جام و هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی شهرستان تربت جام در محل سالن چند منظوره شهدای یاقوتین در مورخه ۱۴۰۲/۱۲/۱۵برگزار گردید .


در این جشنواره با حضور کارشناس توانبخشی و cbrبهزیستی شهرستان سرکار خانم فرزانه نجاتی و  آقای سعید کبودانی نماینده وداوربرجسته هیات بازیهای بومی محلی  ،تسهیلگران میانی ،محلی وداوطلب مسابقات هر هفت رشته ورزشی به نام های دال پلان، ، یه قل دوقل، لی لی ، هفت سنگ ، دوز فیزیکی  و چوبکشی و طناب‌کشی  به طور همزمان اجرا شد و از میان توانخواهان روستایی شرکت کننده، در مجموع  ۱۵  نفر موفق به کسب مقام اول و دوم  وسوم شهرستانی در هر رشته ورزشی شدند.

 مسئول مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی کد ۱۱۰۷۴ تربت جام در اختتامیه این رویداد ورزشی از تلاش‌های همه عزیزان قهرمان جهت موفقیت در حوزه های مختلف تشکر کرد .

ملیحه ماهپروی اظهار داشت:  هدف از برگزاری این مسابقات ارتقای سلامتی معلولین است   و اینکه عزیزان جامعه هدف ما از توانایی‌های ویژه و مختلفی برخوردار هستند  وی خاطرنشان کرد:  که جامعه هدف ما معلولیت محدودیت نیست را به خوبی معنا کردند و ما به توانمندیهای معلولان اعتقاد داریم. در پایان نیز از نفرات برتر  هر رشته ورزشی به رسم یادبود با اهداء لوح سپاس  وهدایایی تقدیر بعمل آمد.لازم به ذکر است از همه عزیزان عوامل اجرایی که به نوعی زحمت کشیدند  تشکر و قدردانی گردید .

کد خبر 3559
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 92

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها