1403/01/28 13:6:59
بازدید سرزده کارشناس اشتغال استان از طرح‌های اشتغالزایی شهرستان جوین

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان جوین، نظر به اهمیت برنامه‌های توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار، محمد علی ایوبی کارشناس اشتغال استان به‌صورت سرزده از طرح‌های اشتغالزایی و پروژه‌های اشتغال پایدار شهرستان جوین بازدید کرد. در این بازدید مسائل، مشکلات و تهدیدهای موجود در خصوص اشتغال این مددجویان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد راهکارهای حمایتی لازم تدوین و در صورت نیاز سریعا به اجرا گذاشته شود.


رئیس اداره بهزیستی شهرستان جوین در این بازدید به تشریح فعالیت‌های حوزه اشتغال این شهرستان در سال گذشته پرداخت و گفت: در سال گذشته از محل اعتبارات بند ب تبصره18 قانون بودجه 9 میلیارد و 750 میلیون تومان اعتبار جهت پرداخت تسهیلات به بهزیستی جوین ابلاغ شد و از این مبلغ تا کنون 95 درصد اعتبار جذب گردیده و درسال گذشته 80 نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند و تاکنون تسهیلات اشتغال به 78 نفر از  افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

زهره سردارآبادی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری بانک‌های عامل شهرستان جهت پرداخت تسهیلات گفت: در طرح‌های اشتغالزایی اولویت با افراد دارای معلولیت بوده و این تسهیلات در راستای بازتوانی و دست‌یابی به استقلال فردی در رسته‌های کشاورزی، دامداری، تولیدی، صنعتی و خدمات پرداخت شده است.

 

 

کد خبر 3730
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 41

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها