1403/02/12 14:4:5
به مناسبت روز کارگر مراسم تقدیر از کارگران نمونه شهرستان مه ولات همزمان با ۱۱ اردیبهشت

به گزارش روابط عمومی بهزیستی مه ولات، مراسم تقدیر از کارگران نمونه شهرستان مه ولات با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی امام جمعه، محمدرضا حجازی فرماندار، معاون سیاسی فرمانداری، بخشدار شادمهر، سعیده رحمتی رئیس اداره بهزیستی ومسئولین ادارات و کارگران نمونه شهرستان مه ولات درسالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.


 

 در این مراسم ازآقای علی نژاد بعنوان کارگر نمونه شرکت آفتاب کاران پاژکه درزمینه فرآوری وشورومزه دار کردن وبسته بندی صادرات پسته فعالیت میکنند تقدیربعمل آمد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین زاهدی امام جمعه شهرستان در سخنانی خاطر نشان کرد : شغل کارگر شغل شریفی است که در اسلام به آن اهمیت زیادی داده شده است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع کارگران عنوان کرد: شناسایی استعدادها، ایمنی، بیمه و... از جمله مواردی است که باید به آن توجه ویژه شود.

فرماندار شهرستان نیز در این جلسه گفت: کارگر از جمله کم توقع ترین و خدوم ترین اقشاراست که آثار کار او در پیشرفت و شکوفایی کشور سهم بسزایی دارد.

 محمدرضا حجازی افزود: در مجموعه شهرستان تلاشهای این قشر خدوم ارج گذاشته می شود و در کمیته کارگری شهرستان مسائل و مشکلات این قشر زحمت کش مورد بررسی قرار می گیرد و سعی می گردد در فضای تعاملی مطالبات کارگران پیگیری و احقاق حق گردد.

کد خبر 3832
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 31
عکس اصلی

ویژه ها