1403/02/13 10:31:10
دیدار فرماندار شهرستان جوین با روانشناسان شاغل در اداره بهزیستی و اورژانس اجتماعی شهرستان جوین

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان جوین ، مراسم گرامی داشت روز روانشناس و مشاور با حضور فرماندار، معاون سیاسی فرماندار، زهره سردار آبادی رئیس بهزیستی جوین و کارشناسان بهزیستی در محل اداره بهزیستی جوین برگزار گردید.


در این دیدار زهره  سردارآبادی رئیس اداره بهزیستی  ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان حاضر در مراسم ، از توجه دکتر سامقانی فرماندار محترم به قشر متخصص روانشناس تشکر نمود ، وی  بیان کرد زمانی که مردم به مراکز مشاوره حضورا مراجعه میکنند قطعا مشکلات وآسیب ها بیشتر کاهش پیدا میکند ، وی گفت: شهرستان جوین ظرفیت ۳ مرکز مشاوره دارد که در حال حاضر یک مرکز مشاوره مجوز از سازمان بهزیستی دارد و در صورت مراجعه متقاضیان واجد شرایط امکان صدور دو مجوز مرکز مشاوره وجود دارد . علی سامقانی فرماندار شهرستان جوین از زحمات روانشناسان ومشاوران تقدیر نمود ، وی گفت : کاری که روانشناسان انجام میدهند به صورت جهادی است که دلسوزانه فعالیت مینمایند و فعالیت انها منوط به ساعت مشخصی نیست و گاها شبانه روز درگیر مسائل ومشکلات مردم هستند .

گفتنی است در پایان این مراسم به رسم یادبود از روانشناسان اداره بهزیستی و اورژانس اجتماعی و مرکز مشاوره بهار با اهدای لوح سپاس تکریم و تجلیل شد.

 

کد خبر 3839
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 519

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها