1403/02/13 16:48:22
به مناسبت بزرگداشت روز جهانی روانشناس و مشاور
مراسم تجلیل از روانشناسان و مشاورین همکار در سطح شهرستان چناران با حضور فرماندار

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان چناران ، محسن مه آبادی فرماندار شهرستان چناران از زحمات تیم مشاوره و روانشناس بهزیستی شهرستان تشکر و قدردانی کردند و خواستار حرکت جهادی و هدفمند جامعه مشاورین و روانشناسان همکار در راستای پیشبرد اهداف دولت مردمی سیزدهم شدند.


مراسم تجلیل از روانشناسان و مشاورین همکار در سطح شهرستان با حضور فرماندار محترم و مشاور امور بانوان فرمانداری به مناسبت بزرگداشت روز جهانی روانشناس و مشاور (9 اردیبهشت ماه)

محسن مه آبادی فرماندار شهرستان چناران در این مراسم عنوان نمود خدمتگزاری خالصانه به مردم موهبتی است عظیم و سرمایه ای گران سنگ که نصیب هر کس نمی شود و چه توفیق و سعادتی بالاتر از اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه خدمت به خانواده و اقشار هم وطن های عزیزمان گام برداشته شود.

ایشان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تیم مشاوره و روانشناس بهزیستی شهرستان چناران، خواستار حرکت جهادی و هدفمند جامعه مشاورین و روانشناسان همکار در راستای پیشبرد اهداف دولت مردمی سیزدهم شدند، در این بین درخصوص کاهش آسیب های اجتماعی طلاق، اعتیاد، خودکشی و انجام اقدامات مستمر و ارائه راهکارها و پیشنهادات تخصصی در این زمینه و تعاریف مشخص از چالش های پیشرو در سال 1403 از سوی مشاورین و برگزاری جلسات ماهانه جهت بررسی مشکلات و راهکارهای صورت گرفته جهت حل یا تسهیل امور صورت پذیرد. مه آبادی اظهار داشت نیاز است به تحکیم بنیان خانواده نگاه ویژه داشته باشیم و به دنبال تکلیف اجتماعی در حوزه کنشگران سلامت روان باشیم. راهکارهای ارائه توسط متخصصین این زمینه در کمیته های  شهرستانی مرتبط مدنظر قرار بگیرد. ایشان اذعان داشتند ما در حوزه آسیب ها آرمان گرا نیستیم و با دید واقع گرایانه اهداف رو پیش خواهیم برد و از ظرفیت های مردمی و نیروهای متخصص در کار استفاده خواهیم کرد. در انتهای مراسم، با اهدای لوح تقدیر از حاضرین تقدیر به عمل آمد.

 

کد خبر 3844
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 527

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها