1402/09/22 13:49:54
۲۰ درصد ادارات تایباد مسیر تردد توانیابان را مناسب‌سازی کردند

فقط ۲۰ درصد از ادارات و نهاد‌های خدمات‌رسان در این شهرستان مسیر تردد توانیابان را مناسب‌سازی کرده‌اند.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رییس اداره بهزیستی تایباد در همایش تجلیل از توانیابان برتر بهزیستی این شهرستان گفت: همچنین در حال حاضر از ۱۲ بانک فعال در این شهرستان فقط ۲ بانک مناسب سازی تردد معلولان را انجام داده اند.

افسانه فدایی افزود: امسال برای مناسب سازی قسمتی از واحد‌های مسکونی مددجویان واجد شرایط بهزیستی تایباد ۲ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

فدایی بیان کرد: در زمان حاضر بهزیستی این شهرستان چهار هزار و ۵۵۳ توانیاب را تحت پوشش برنامه‌های حمایتی خود قرار داده است.

  رییس اداره بهزیستی تایباد گفت: بهزیستی تایباد برای سه هزار و ۶۱۱ توانیاب تحت پوشش خود در این شهرستان ماهیانه ۴۶ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال مستمری پرداخت می‌کند.

فدایی افزود: در زمان حاضر فقط ۷۰ نفر از خانواده‌های تایباد در صف انتظار دریافت مستمری قرار دارند.

رییس اداره بهزیستی تایباد افزود: امسال برای حوزه اشتغال توانیابان این شهرستان ۱۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده که تاکنون ۴۰ درصد آن در قالب ۳۵ طرح شهری و روستایی جذب شده است.

در پایان این همایش از توانیابان برتر در رشته‌های قرآنی، علمی و ورزشی شهرستان تایباد تجلیل شد.

بهزیستی تایباد در چهار حوزه توانبخشی، پیشگیری، حمایتی و مشارکت‌های مردمی خدمات ارایه می‌کند. شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

کد خبر 3046
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 267

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها