1402/10/06 7:15:41
رییس اداره بهزیستی تایباد:
در رسانه| نیکوکاران تایبادی بیش از ۱۵ میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی مساعدت کردند

فدایی گفت: نیکوکاران شیعه و اهل سنت تایباد از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۵ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی به خانواده‌های مددجوی این نهاد داشته‌اند.


به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، نیکوکاران شیعه و اهل سنت تایباد از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۵ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی به خانواده‌های مددجوی این نهاد داشته‌اند.

«افسانه فدایی» رییس اداره بهزیستی تایباد در همین زمینه اظهار داشت: این میزان کمک‌های جمع‌آوری شده مردمی برای خرید، کولر، بخاری، به‌سازی خانه‌های نیازمندان، سبد غذایی و توزیع غذای گرم هزینه شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت خود همچنین به کاهش صف انتظار دریافت مستمری خانواده‌های متقاضی این نهاد حمایتی اشاره کرد و افزود: هم اکنون فقط ۷۰ نفر از خانواده‌های تایباد در صف انتظار دریافت مستمری قرار دارند.

فدایی درباره اقدامات بهزیستی شهرستان تایباد برای رفاه حال مددجویان و توان‌یابان تحت پوش خود گفت: بهزیستی تایباد برای سه هزار و ۶۱۱ توانیاب تحت پوشش خود در این شهرستان ماهیانه ۴۶ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال مستمری پرداخت می‌کند. در حال حاضر بهزیستی این شهرستان چهار هزار و ۵۵۳ توانیاب را تحت پوشش برنامه‌های حمایتی خود قرار داده است.

رییس اداره بهزیستی تایباد در پایان صحبت خود یادآور شد: امسال برای حوزه اشتغال توانیابان این شهرستان ۱۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده که تاکنون ۴۰ درصد آن در قالب ۳۵ طرح شهری و روستایی جذب شده است.

کد خبر 3130
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 191

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها