1402/10/19 11:11:42
بازدید از مرکز سالمندان مهرگان شهرستان بردسکن

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بردسکن، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) امام جمعه شهرستان بردسکن به همراه ریاست اداره بهزیستی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولین سایر ادارات از مرکز سالمندان مهرگان در روستای کبودان بازدید و از نزدیک با مادران بزرگوار ساکن در این مرکز دیدار و با اهداء شاخه گل و شیرینی این روز بزرگ را به همه عزیزان ساکن در مرکز تبریک گفتند.


حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه شهرستان بردسکن سالمندان را سرمایه های بزرگ معنوی در جامعه دانست و گفت: خدمت به این قشر از جامعه از پاداش مضاعفی نزد خداوند متعال برخوردار است و این مهم ریشه در آموزه های دینی و قرآنی ما دارد.

وی از بخش های مختلف این مجموعه که به صورت شبانه روزی در نگهداری و مراقبت مادران تلاش می کنند بازدید کرد و گفت: رمز موفقیت این مرکز در سایه تعامل و همدلی هیات مدیره و اعتماد عمومی به این مرکز است که تاکنون دراین حوزه علی رغم همه مشکلات اقتصادی موفق عمل کرده است.

امام جمعه شهرستان بردسکن افزود: احترام به سالمندان هویت بخشی به جامعه است که تحقق این هدف مستلزم یک کار فرهنگی از سوی دستگاه‌های اجرایی حوزه فرهنگ، آموزش عالی و آموزش و پرورش است.

دراین دیدار مصطفی محمد پور رئیس اداره بهزیستی بردسکن نیز عنوان کرد: خداروشکرمرکز سالمندان مهرگان در شهرستان بردسکن توانسته گام های موثری را در راستای خدمت به سالمندان بردارد و اولین خانه حمایتی استان نیز دراین مرکز راه اندازی شد.

 علی صابری مدیرعامل مرکز سالمندان مهرگان بردسکن ضمن تشکر از حضور مسئولان دراین مرکز گفت: دراین مرکز47سالمند زن و مرد نگهداری می شوند که 18 نفر آنها وابسته به تخت و 20 نفرمجهول الهویه هستند.

 وی از حمایت های خیران به این مرکز تقدیر کرد و گفت: با حمایت بسیار خوب خیران ساختمان جدید مرکز به مساحت 10 هزار متر مربع با ظرفیت بیش از 120 نفر سالمند در شهر بردسکن در حال احداث است که از یک پیشرفت خوبی برخوردار می باشد و امید است با حمایت مسئولان و مشارکت خیران هرچه سریعتر تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرعامل مرکز سالمندان مهرگان بردسکن افزود: نیروهای متخصص به این خانه بسیار کمک می کنند همچنین وجود یک پزشک ثابت به صورت ویزیت دو بار در هفته در کنار پرستاران، کار درمانی، گفتار درمانی، و کارشناس تغذیه از دیگر امکانات بهداشتی، پزشکی این مرکز می باشد.

کد خبر 3208
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 115

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها