1402/05/01 6:49:51
۹۰میلیارد ریال برای اشتغال معلولان در تایباد اختصاص یافت

در سال جاری ۹۰ میلیارد ریال به اشتغال معلولان شهری و روستایی در شهرستان تایباد تعلق گرفته است


رییس اداره بهزیستی تایباد گفت: امسال تعهد ایجاد اشتغال برای معلولان این نهاد حمایتی در تایباد، ۱۲۲ فرصت شغلی است که تاکنون برخی از متقاضیان در قالب ۲۰ پرونده برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند. افسانه فدایی افزود: در سال گذشته هم ۲۱ میلیارد ریال به امر اشتغال معلولان این شهرستان تعلق گرفت که ۸۸ درصد آن، جذب و منجر به فراهم شدن بستر اشتغال برای ۱۷۸ نفر از افراد واجد شرایط شد.

وی اظهار کرد: بهزیستی تایباد ۵۸۳ زن سرپرست خانوار را زیر پوشش خدمات حمایتی خود دارد که ۲۷۰ نفر از آنها، بیمه شده تامین اجتماعی هستند و ماهانه برای این افراد در مجموع بیش از سه میلیارد و ۴۴۹ میلیون و ۴۲۵ هزار ریال حق بیمه واریز می‌شود.

فدایی بیان کرد: برای حمایت از خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی در تایباد، خیّران نیکوکار این شهرستان از ابتدای امسال تا پایان خرداد ماه، بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال به این نهاد کمک‌های نقدی و غیرنقدی اهدا کرده اند.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی تایباد به سه هزار و ۸۹۵ معلول در این شهرستان خدمات ارائه می‌کند، تصریح کرد: در حال حاضر چهار خانواده دارای سه معلول در این شهرستان، فاقد مسکن هستند که در این زمینه نیاز به توجه مسئولان و کمک‌های خیّران داریم.

.بهزیستی تایباد در چهار حوزه توانبخشی، پیشگیری، حمایتی و مشارکت‌های مردمی، خدمات ارایه می‌کند.

کد خبر 2151
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 566

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها