1402/10/07 23:25:28
برقراری بیش از۴هزار تماس با خط ١۲۳ اورژانس اجتماعی بهزیستی سبزوار

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سبزوار، گفت: از ابتدای سال‌جاری ۴هزار تماس با اورژانس اجتماعی این شهرستان برقرار شده است.


مرضیه کیانی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی در این شهرستان به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمت می‌باشد، گفت: اورژانس اجتماعی این شهرستان در سطح 2 فعالیت می‌کند و دارای 14 نیرو که شامل مسئول مرکز، مسئول پذیرش، دو تیم سیار در شیفت صبح و بعدازظهر، یک تیم مرکز مداخله در بحران، دو راننده و سه نفر نیروی پایگاه خدمات اجتماعی در مناطق حاشیه‌ی شهر می‌باشد که مسئولیت خطیری بر عهده دارند. در بخش  مرکز مداخله نیز یک مددکار و یک روانشناس جهت ارائه‌ی خدمات به مراجعین همواره حضور دارند.

وی افزود: در پایگاه‌های خدمات اجتماعی در مناطق کال عیدگاه و غرب نیروگاه سه نیرو فعالیت می‌کنند. آدرس این مرکز میدان مادر جنب کلانتری 12 است و شماره تماس آن 05144244920 می‌باشد. این مرکز در حوزه‌های همسرآزاری، کودک آزاری، اختلافات خانوادگی حاد ، فرار از منزل ، سالمند آزاری، معلول آزاری، اقدام به خودکشی، افراد دارای اختلال هویت جنسی و... به صورت رایگان خدمات ارائه می‌نماید .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سبزوار درخصوص مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی احصاء شده توسط اورژانس اجتماعی بر اساس مداخلات و تماس‌های انجام گرفته، گفت: اعتیاد، بیکاری، بدسرپرستی، کودک آزاری و اقدام به خودکشی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی احراز شده توسط اورژانس اجتماعی در این شهرستان می‌باشد .

 

کد خبر 3145
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 218

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها