1402/10/07 23:31:28
به‌منظور رسیدگی به وضعیت مددجویان انجام گرفت:
دیدار مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با مسئولین شهرستان سبزوار

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، دکتر مسعود فیروزی در سفر یک‌روزه خود به شهرستان سبزوار با ابراهیمی کردیانی فرماندار، جعفر طیار صابری دادستان، حجت‌الاسلام والمسلمین مغیسه امام جمعه این شهرستان دیدار کرد و پیرامون مسائل و چالش‌های جامعه و لزوم حمایت همه‌جانبه سایر نهادها از بهزیستی به بحث و تبادل نظر پرداختند.


مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در این دیدارها ضمن تقدیر از نگاه ویژه مسئولین شهرستان سبزوار به جامعه هدف بهزیستی، گفت: عرصه‌های خدمت به جامعه هدف بهزیستی بسیار گسترده و متنوع است. ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی، علمی، مهارتی، خدمات عمرانی نظیر مناسب سازی، خدمات معیشتی و ضروری زندگی مانند ایجاد فرصت‌های شغلی، ارائه خدمات درمانی، تامین وسایل بهداشتی و کمک توانبخشی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ساماندهی و توانمندسازی جامعه هدف و...  تنها بخشی از وظایف همکاران ما در بهزیستی را شامل می‌شود.

دکتر مسعود فیروزی با بیان اینکه بهزیستی مهم‌ترین نهاد حمایتی در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است، گفت: بهزیستی نهادی است که کار آن با گروه‌های حساس و آسیب‌پذیر جامعه گره خورده و خدمتگزاری به بهترین‌های جامعه و ولی‌نعمتان توفیقی است که نصیب کارکنان بهزیستی شده است. خوشبختانه بهزیستی همواره از حمایت فعالان محلی و مردمی مثل خیریه‌ها، مساجد، گروه‌های جهادی و پایگاه‌های بسیج و... برخوردار شده و این همدلی باعث امیدافزایی بوده و در حل مشکلات مددجویان همواره مثمرثمر واقع گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی در کنار دیگر دستگاه‌های مسئول و فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی با ارائه خدمات پیشگیرانه نسبت به بهبود ارتقای سطح سلامت اجتماعی و روانی جامعه همواره تلاش می‌کند اما سایر نهادها متولی امور آسیب دیدگان نیز باید به یاری بهزیستی بیایند. مسکن و اشتغال دغدغه اصلی مددجویان است. آنچه مردم از ما می‌خواهند حمایت‌های کاملا یکپارچه است و از طریق تعاملات می‌توان باتوجه به ظرفیت‌های قانونی، ساختار مناسبی را ایجاد کرد که منجر به خلق موقعیت‌های جدید و فرصت‌های بهتر همکاری باتوجه به وضعیت بومی در هر منطقه باشد.

 

کد خبر 3146
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 227

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها