1402/11/21 14:58:47
پیام تبریک مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به‌مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

دکتر مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در یادداشتی ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم را به حضور پرشور، حماسی و انقلابی در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن دعوت کرد. به‌گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، متن یادداشت به شرح زیر است:


انقلاب اسلامی ایران برخلاف جنبش‌های معاصر قبل از آن همواره به‌عنوان انقلابی فراگیر شناخته می‌شود. یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی توجه به اقشار آسیب‌پذیر در جامعه است و سازمان بهزیستی به‌عنوان سازمانی که مولود انقلاب است با تاسی از چارچوب‌ها و اصول کلی نظام جمهوری اسلامی در راستای خدمت‌رسانی به صاحبان اصلی انقلاب که مردم هستند، فعالیت می‌کند. به یمن انقلاب اسلامی در حال حاضر خدمات گسترده و متنوعی توسط این سازمان به اقشار مختلف جامعه ارائه می‌شود که برخی از این خدمات از جمله غربالگری بینایی و شنوایی، آگاهسازی پیشگیری از معلولیت‌ها و... شامل عموم مردم می شود و برخی خدمات نیز ویژه اقشار آسیب‌پذیر، افراد دارای معلولیت و به‌طور کلی جامعه هدف بهزیستی است.

اینک در طلیعه عزّت، آزادی و پیشرفت و در آستانه 22 بهمن ماه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار و معیار انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. از خانواده فهیم و فرهیخته بهزیستی خراسان رضوی و همه‌ی ارجمندانی که شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به مددجویان و جامعه هدف هستند، دعوت می‌نمایم تا همانگونه که با شور و شعوری شگرف در تمامی نقاط عطف و عرصه‌های حسّاس، حضوری ارزنده داشته‌اند، در نگاهداشت ثمرات شجره طیبه انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دوشادوش ملت بزرگ ایران حضوری پرشور، انقلابی و حماسی داشته باشند.

کد خبر 3403
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 130

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها