1402/11/30 21:19:46
افزایش چشمگیر پرداخت کمک هزینه بلاعوض مسکن و ودیعه مسکن

به گفته فاطمه آزاد رئیس اداره بهزیستی چناران: پرداخت کمک هزینه بلاعوض مسکن و ودیعه مسکن به مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان چناران در سال جاری افزایش قابل ملاحظه و چشمگیری داشته است.


یکی از اهداف سازمان بهزیستی تامین مسکن مددجویان است.موضوع مسکن در کنار معیشت و اشتغال یکی از راهبردهای اساسی است که به عنوان زیر ساحت خانواده مطرح می شود.

سازمان بهزیستی از جمله نهادهای حمایتی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به یکی از ارکان های مهم توانمندسازی افراد دارای معلولیت و آسیب دیدگان اجتماعی تبدیل شده است.این سازمان یکی از مظاهر بزرگ عدالت اسلامی است.

سازمان بهزیستی برای ساخت یا خرید مسکن خانواده های دارای دو عضو معلول ۲میلیارد ریال بلاعوض پرداخت می کند و امتیاز انشعاب آب، برق و گاز رایگان است. این کمک هزینه برای زنان سرپرست خانوار و افراد دارای سرپرست معلول و یک فرد معلول در خانواده یک میلیارد ریال می باشد .که بعد از ارائه درخواست و مستندات لازم قابل پرداخت است.

در سالجاری تعداد ۱۸مورد پرداختی بلاعوض مسکن به مبلغ ۱۱میلیارد و ۴۶۰میلیون ریال انجام شده و مبلغ ۴۰۰میلیون ریال کمک هزینه بلاعوض ودیعه مسکن نیز پرداخت شده است.

کد خبر 3462
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 204

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها