1403/02/09 20:7:47
اولین کارگاه آموزشی متقاضیان فرزندخواندگی در سال ١۴۰۳ دربهزیستی خواف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان خواف ، به گفته رئیس بهزیستی خواف، اولین کارگاه آموزشی متقاضیان فرزندخواندگی در سال ١۴۰۳ به منظور ارتقای دانش عمومی والدینی برگزار می‌شود که فرزندخوانده دارند.


سید مهدی متولی گفت: بسیاری از والدینی که فرزند می‌پذیرند از نظر تربیتی و مسائل روانی نیاز به آموزش دارند تا زندگی بهتری را با فرزندشان تجربه کنند.

وی ادامه داد: تدریس این کارگاه بر عهده آقای ابراهیمی است که آموزش‌های مفیدی به والدین می‌دهد وی گفت: استقبال نسبتا خوب بوده و کارگاه‌ها را ادامه خواهیم داد تا فرزندان واگذار شده، شرایط رشدی و تربیتی بهتری را بگذرانند.

متولی با بیان اینکه بازدیدهایی به منظور پایش نحوه مراقبت از فرزندخوانده (متناسب با سن و وضعیت کودک از سالی شش تا دوازده بار) از خانواده فرزند پذیر انجام می‌شود گفت: این بازدیدها به منظور بررسی وضعیت زندگی فرزندخوانده انجام می‌گیرد و به مددکاران توصیه می‌شود که در هنگام بازدید تلفن ۱۴۸۰ به خانواده معرفی شود تا بتوانند مشکلات پیش آمده را از طریق مشاوره تلفنی رایگان حل و فصل کنند.

به گفته‌ی این مسؤول در این کارگاه ۲۰ زوج که تعدادی از آنها دارای فرزند زیستی نبوده و فرزند خوانده گرفته‌اند برای دریافت آموزش‌های زندگی با فرزندخوانده شرکت کرده‌اند.

لازم به یادآوری است از آنجا که در این آگهی، صرفا متقاضیان ساکن استان مد نظر می باشند انتشارآن فقط استانی مطلوب و مورد نظر است.

 

کد خبر 3785
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 28

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها