1403/07/12 11:55:44
دیدار مدیرکل با دادستان و رئیس دادگستری شهرستان سبزوار

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، دکتر مسعود فیروزی در سفر یک‌روزه خود به شهرستان سبزوار با دادستان و ریاست دادگستری این شهرستان دیدار کرد و پیرامون مسائل و چالش‌های جامعه هدف و لزوم حمایت همه‌جانبه سایر نهادها از بهزیستی به بحث و تبادل نظر پرداخت.


مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد واحد اورژانس اجتماعی و چگونگی پیگیری موارد ارجاعی از سوی مراجع قضایی به این اداره، از همکاری و مساعدت‌های دادستان در کاهش آسیب‌های اجتماعی و جذب مشارکت‌های مردمی جهت حمایت از جامعه هدف سازمان تقدیر و تشکر نمود.

مسعود فیروزی در این جلسه گفت: بهزیستی و دادستانی در زمینه‌های مختلف رسیدگی به  مسائل کودکان کار و خیابان، مراکز شبه خانواده، دختران و زنان آسیب دیده اجتماعی، کمپ ماده ۱۶ و … دارای ارتباط کاری نزدیک و پیوسته هستند. عرصه‌های خدمت به جامعه هدف بهزیستی بسیار گسترده و متنوع است. ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی، علمی، مهارتی، خدمات عمرانی نظیر مناسب سازی، خدمات معیشتی و ضروری زندگی مانند ایجاد فرصت‌های شغلی، ارائه خدمات درمانی، تامین وسایل بهداشتی و کمک توانبخشی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ساماندهی و توانمندسازی جامعه هدف و...  تنها بخشی از وظایف همکاران ما در بهزیستی را شامل می‌شود.

کد خبر 4975
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 85

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها