1402/05/04 11:9:2
درخشش مددجوی فیروزه ای در مسابقات مچ اندازی کشوری
توانخواه جسمی حرکتی تحت پوشش بهزیستی شهرستان فیروزه در مسابقات کشوری مچ‌اندازی موفق به کسب مدال طلا شد

محسن طالبی توانخواه جسمی حرکتی تحت پوشش بهزیستی شهرستان فیروزه توانست در بیست و هفتمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور که با حضور ۲۵استان به میزبانی ارومیه برگزار شد، مدال طلا مسابقات را کسب نماید. محسن طالبی در رده معلولین امیدها با وزن مثبت ۹۰کیلوگرم در حالیکه این مسابقات به دلیل انتخابی جهانی از رقابت شدید و سطح بالایی برخوردار بود توانست دو مدال طلا در دست چپ و دست راست را برای این شهرستان به ارمغان بیاورد.


 به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فیروزه، مراسم تقدیر از این قهرمان باحضور فرماندار، رئیس اداره بهزیستی، رئیس اداره ورزش و جوانان و بخشدار بخش طاغنکوه  این شهرستان برگزار شد. مهدی باغیشنی فرماندار شهرستان فیروزه ضمن تقدیر از این قهرمان، گفت: امیدواریم شاهد موفقیت های بیشتر توانخواهان در عرصه ورزش معلولین باشیم.

محسن طالبی نیز ضمن گفتگو با روابط عمومی اداره بهزیستی فیروزه هدف خود از شرکت در مسابقات کشوری را مطرح کردن نام فیروزه در میادین بین المللی و کسب مقام برتر در عرصه های جهانی ذکر کرد. لازم به یاد آوری است که محسن طالبی هم اکنون دانشجوی مهندسی کامپیوتر بوده و تاکنون توانسته دو مدال طلا در مسابقات مچ اندازی کشوری سنندج ،دومدال برنز در مسابقات مچ اندازی کشوری نیشابور وهمچنین یک مدال کشوری طلا در رشته دومیدانی ماده پرتاب دیسک و مدال نقره کشوری ماده پرتاب نیزه را کسب نماید.

 

 

کد خبر 2195
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 463

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها