1402/10/07 9:12:31
نمایشگاه دستاورد توانخواهان تحت پوشش بهزیستی فیروزه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ادراه بهزیستی شهرستان فیروزه ، رئیس اداره بهزیستی در پایان نمایشگاهی که به مدت ۵ روز در محل اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد.


رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزه در این خصوص گفت: در این نمایشگاه  انواع محصولات شامل نان محلی، انواع رشته، عسل، آجیل ، شیرینی، عرقیات گیاهی ، شیره انگور ، رب انار ، رب گوجه فرنگی، خشکبار ، فیروزه، صنایع دستی و همچنین کارهای دستی توانخواهان مرکز گندم فیروزه در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار گرفت.

حمید بردبار افزود :در طی برگزاری اين نمایشگاه جمعی از مدیران و کارکنان ادارات و نیز شهروندان از این محصولات بسیار استقبال کردند. کیفیت مطلوب و قيمت مناسب از جمله ویژگی‌های محصولات ارائه شده در این نمایشگاه بود که باعث گردید بیش از ۲۷۰ میلیون ریال فروش آن عاید افراد عرضه کننده محصولات شود.

در ادامه، اعظم امیرگانی کارشناس اشتغال بهزیستی فیروزه هم برگزاری این نمایشگاه را در راستای معرفی توانمندی‌های افراد تحت پوشش بهزیستی دانست. به گفته وی با توجه به اینکه شغل غالب شهرستان بر پايه کشاورزی و دامداری میباشد نمايشگاه هایی از این دست نقش مهمی در معرفی محصولات ، کسب درآمد و بهبود اقتصاد خانواده ها ایفا می‌کند.

کد خبر 3140
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 225

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها