1402/05/19 8:34:37
تقدير از اداره كل بهزيستي خراسان‌رضوي به‌‌عنوان یکی از ادارات برتر در مديريت مصرف برق

مدير منطقه برق ثامن باحضور در اداره كل بهزيستي خراسان‌رضوي از همكاري و تلاش‌هاي اين اداره در مديريت مصرف برق در گذر از پيك بار تابستان ١۴۰۲، قدرداني كرد.


 سيد مهدي ميرزايي با بيان اينكه اداره كل بهزيستي خراسان‌رضوي از جمله اداراتي است كه در تابستان 1402 الگوی مصرف برق را به‌صورت كامل رعايت كرده است، گفت: این اداره از جمله دستگاه‌های اجرایی برگزیده‌ای است که نسبت به سالهای گذشته مصرف برق خود را کنترل و در صرفهجویی از مصرف انرژی عملکرد بسيار خوبی داشته است. اين اداره توانسته مصوبه هیئت دولت مبنی بر کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق ادارات در ساعات اداری و کاهش ۶۰ درصدی مصرف در خارج از ساعات اداری نسبت به دوره مشابه در سال گذشته را رعايت نمايد.

وي خاطرنشان كرد: تامين مستمر و پايدار انرژي برق به‌عنوان زيربناي توسعه اقتصادي كشور جهت دستيابي به هدف مهار تورم و رشد توليد از اهميت بسزايي برخوردار است. باتوجه به افزايش دماي بي‌سابقه در امسال و پيك مصرف در تابستان نياز به مديريت مصرف و استفاده بهينه از انرژي برق بيش از پيش احساس مي‌شود.

مدير منطقه برق ثامن افزود: به منظور مدیریت مصرف انرژی در ساعات اوج مصرف، طرح‌های تدوین شده به منظور مدیریت بار در فصل گرما طی تابستان سال جاری از طريق استانداري به دستگاه هاي اجرايي ابلاغ شد. بعد از چندين مرتبه پايش و بازديد ميداني كارشناسان از اين اداره و رصد سامانه‌اي، وضعیت مصرف اين اداره به‌صورت كامل مورد نظارت و ارزيابي قرار گرفت. در نهایت، عملکرد مدیریت مصرف برق در اداره كل بهزيستي خراسان رضوي كاملا مطابق با دستورالعمل‌هاي ابلاغ شده بوده است و اين اداره از همراهان صنعت برق در گذر از پيك بار 1402 قرار گرفته است، لذا مراتب تشكر خود را از اين همراهي ارزشمند ابراز مي‌نماييم.

 

 

 

کد خبر 2259
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 564

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها