1402/11/11 15:41:19
تامین اعتبار انجام گردیده/ در تلاشیم نیروهای جدید از ابتدای سال آینده شروع به کار کنند

منوچهر عدالتجو معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی گفت: از طریق پیگیری‌های مداوم، تامین اعتبار جهت به‌کارگیری نیروهای استخدامی جدید صورت گرفته است و در این خصوص مشکلی برای آغاز به‌کار نیروهای جدید وجود ندارد.


به زعم رییس اداره امور نیروی انسانی بهزیستی خراسان رضوی، در این آزمون نیازسنجی نیروی انسانی مورد نیاز استان در سه مرحله با دقت و حساسیت ویژه‌ای صورت گرفته است. وضعیت موجود نیروی انسانی واحدهای اجرایی استان به صورت میدانی رصد گردید. پس از تجزیه و تحلیل وضعیت موجود با نیاز واقعی استان و وضع مطلوب، در نهایت 81 سهمیه استخدامی در قالب 10 عنوان شغلی و 17 پست سازمانی در سطح استان توزیع گردید.

مریم سادات موسوی با بیان اینکه مراحل تکمیل مدارک 198 نفر از معرفی شدگان یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است، گفت: افرادی که شرایط احراز را براساس آنچه در دفترچه آزمون ثبت شده، دارا باشند جهت مصاحبه دعوت خواهند شد. بعد از طی کردن مراحل مصاحبه و ارزیابی‌های دقیق، 81 نفر به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی به گزینش معرفی می‌شوند و در نهایت شروع به کار خواهند نمود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در این آزمون به امید خدا رقم خواهد خورد، جذب نیروی پزشک و پرستار مورد نیاز استان باتوجه به کمبود شدید پرستار و پزشک در واحدهای اجرایی شهرستان مشهد خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم علیرغم  4 آزمون قبل، مصاحبه شغلی به بهزیستی خراسان رضوی محول گردد چراکه انجام فرایند مصاحبه 1765 مجوز استخدامی در 31  استان زمانبر است و از طرفی باتوجه به تعامل بسیار خوبی که با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان داریم، می‌توانیم طی مدت کوتاهی کل فرآیند مصاحبه را به سرانجام برسانیم . امید است این فرآیند تا انتهای سال‌جاری به اتمام برسد و از سال 1403 نیروهای جدیدالاستخدام آغاز به کار کنند.

کد خبر 3335
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 274

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها