1402/09/19 6:47:30
پرداخت ماهانه بیش از ۲ میلیارد تومان به جامعه هدف بهزیستی بردسکن

رئیس اداره بهزیستی بردسکن گفت: این اداره ماهیانه بیش از ۲ میلیارد تومان در قالب خدمات مستمری و لوازم بهداشتی و حق پرستاری به جامعه تحت حمایت خود پرداخت می‌کند.


به گزارش قدس خراسان، مصطفی محمدپور با بیان اینکه اداره بهزیستی بردسکن ۳۲۰۰ پرونده معلولیت،۵۲۶ پرونده در حوزه زنان و خانواده و ۸۲ خانواده دارای دوقلو و سه قلو زایی دارد، اظهار کرد: در حوزه اشتغال در سال جاری ۱۸ میلیارد تومان از محل تسهیلات ملی به شهرستان ابلاغ شده است و ۱۵ میلیارد تومان دیگر سهم استانداری در حوزه اشتغال است که هنوز به شهرستان ابلاغ نشده است.

رئیس اداره بهزیستی بردسکن عنوان کرد: از محل تسهیلات ملی به ۱۳۰ نفر از متقاضیان در حوزه اشتغال پس از تشکیل پرونده و معرفی به بانک به طور میانگین هر نفر ۱۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی همچین گفت: در اجرای طرح کرامت خورشید ۴۳ نفر از متقاضیان از تسهیلات پتل‌های خورشیدی کوچک مقیاس با تولید ۵ کیلووات برق در دست اقدام است که در این رابطه بیش از ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و اقتصاد مقاومتی به ازای هر نفر ۱۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

محمدپور افزود: خوشبختانه شهرستان بردسکن در حوزه اجرای پنل‌های خورشیدی در سطح استان یکی از شهرستان‌های پیشگام است.

رئیس اداره بهزیستی بردسکن در بحث خانه‌دار شدن معلولین گفت: ۱۸ نفر در شهر انابد و ۴۳ نفر در شهر بردسکن در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام که پس از اخذ پروانه می‌تواند نسبت به ساخت واحد مسکونی خود اقدام کنند.

وی اظهار کرد: در سطح روستاها نیز ۶۰ نفر متقاضی مسکن هستند که پرونده آن‌ها نیز در دست اقدام است.

محمدپور با بیان اینکه تمامی انشعابات آب و برق و گاز متقاضیان مسکن رایگان است، گفت: به ازای هر خانواده دو معلول به بالا ۲۰۰ میلیون تومان و خانواده‌های تک معلولی و یا زن سرپرست خانوار از کمک بلاعوض ۱۰۰ میلیون تومانی نیز در ساخت مسکن برخوردار می‌شوند که طبق پیشرفت فیزیکی پروژه مرحله به مرحله به حساب متقاضیان واریز خواهد شد.

کد خبر 3012
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 308

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها