1402/11/23 11:43:52
برگزاری کارگاه آموزشی "زنان، آگاهی و پیشگیری از سرطان پستان

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بردسکن ، درگرامیداشت دهه مبارک فجر کارگاه آموزشی بیماری های زنان و غربالگری پستان و سبک زندگی بر اساس طب ایرانی ویژه زنان سرپرست خانوار با همکاری مرکز مثبت زندگی کد ۵۴۹۶ در محل سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی بهزیستی بردسکن با حضور خانم مرادی کارشناس مرکز بهداشت شهرستان بردسکن برگزار گردید .


مرادی کارشناس مرکز بهداشت شهرستان در این جلسه آموزشی به اهمیت توجه بانوان به‌سلامت خویش ونیز انجام غربالگری سرطان پستان در زنان تأکید و توصیه کرد با انجام به‌موقع غربالگری سرطان پستان بیماری زودتر تشخیص داده‌شده و اقدامات درمانی نیز زودتر آغاز می‌شود.

وی دلایل ابتلا به سرطان پستان و نیز افرادی که در معرض ابتلا به بیماری هستند توضیحات لازم را ارائه داد و گفت: بسیاری از عوامل خطرزا اجتناب‌پذیر هستند  زن‌ها بهتر است حتی‌المقدور با پرهیز از عوامل خطرزای شناخته‌شده از خود محافظت کنند.

مرادی در ادامه کارگاه علائم سرطان پستان و خودآزمایی پستان را آموزش داد و بر اهمیت معاینات توسط فرد و همچنین معاینات دوره‌ای تأکید و توصیه کرد در صورت هرگونه تغییر در پستان حین معاینه به مراکز بهداشتی یا پزشک خود مراجعه کنند.

     یادآور می‌شود: این کارگاه مورد استقبال قرار گرفت، پرسش و پاسخ مداوم از طرف زنان و دکتر مرادی  صورت گرفت. هم‌چنین حضار ضمن ابراز رضایت از برگزاری این کارگاه، تداوم این برنامه‌ها را خواستار شدند.

 

 

 

 

کد خبر 3413
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 75

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها