1402/11/03 9:33:17
برگزاری جلسه جهاد تبیین با موضوع انتخابات

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بردسکن ، اولین جلسه جهاد تبیین با موضوع انتخابات در محل سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی بهزیستی شهرستان بردسکن با حضور رئیس ، کارکنان وپرسنل مراکز مثبت زندگی و اورژانس اجتماعی برگزار شد .


ابتدا مصطفی محمدپور رییس بهزیستی به عنوان مسئول قرارگاه ، گزارشی از خدمات بهزیستی و تفاوت خدمات با گذشته من جمله اینکه در حال حاضر هیچ مددجو پشت نوبت مستمری نمی باشد و نیز چند برابر شدن تسهیلات اشتغال و مسکن ارائه نمود وبه اهیمت شرکت در انتخابات به عنوان یک وظیفه دینی و ملی اشاره نمود  از همکاران اداره و مراکز غیردولتی و تیم اورژانس اجتماعی خواست ضمن ایجاد امیدواری در جامعه هدف را نسبت به حضور فعال در انتخابات تشویق نمایند .

محمدپور به تعریف جهاد تبیین پرداخت و گفت : یکی از شاخص های جهاد تبیین جهت گیری درست و دقیق است ، لذا با توجه به حساس بودن بحث انتخابات که عرصه مهم جهاد تبیین است مسئولین و کارشناسان باید با روشنگری از تبلیغات سوء دشمنان جلوگیری کنند .

در پایان محمدپور از تلاش های خدومانه همکاران و مراکزمثبت زندگی و اورژانس اجتماعی تشکر نمود و ارائه داشت که کار در بخش های مختلف بهزیستی سخت و طاقت فرساست اما نیروها با داشتن روحیه بالا و گذشت و ایثار خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه می دهند.

 

کد خبر 3285
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 130

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها