1402/11/15 0:3:21
برخورداری مددجویان بهزیستی خواف از ۵ میلیارد تومان کمک های بلاعوض مسکن

رییس اداره بهزیستی خواف گفت : از ابتدای سال ١۴۰۲ و در قالب کمک های بلاعوض مسکن بیش از ۵ میلیارد تومان به صورت بلاعوض برای ساخت و تکمیل پروژه های مسکن معلولین ، ایتام و زنان سرپرست خانوار در شهرستان خواف پرداخت شده است .


سیدمهدی متولی گفت : سازمان بهزیستی همواره در تلاش است تا بتواند زمینه های رسیدن به استقلال و خودکفایی را در جامعه هدف فراهم کند که یکی از این خدمات در بخش کمک به ساخت و تکمیل مسکن است .

وی افزود : شهرستان خواف یک از نقاط پرجمعیت استان خراسان رضوی است و قطعا مسئله مسکن از مسائل مهم و پراولویت خانواده ها محسوب می شود

متولی گفت : در حال حاضر بالغ بر 90 پروژه مسکن در حال ساخت داریم که تعدادی از این مسکن ها در مراحل پایانی ساخت است و تعدادی نیز همزمان با دهه فجر کار ساخت آنها به پایان رسیده است و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

سیدمهدی متولی در ادامه گفت : برای ساخت یک واحد مسکن مددجویی از همان ابتدای کاربا معرفی مددجو برای دریافت پروانه ساخت همراهی بهزیستی آغاز می شود که علاوه بر پرداخت مبلغ 100 میلیون تومان به صورت مرحله ای ، امتیازات آب ، برق ، گاز نیز به صورت رایگان و با معرفی به ادارات مربوطه انجام میشود .

وی گفت : البته مبلغ کمک بلاعوض برای خانواده های دارای دو معلول در روستا 150 میلیون تومان و در شهر مبلغ 200 میلیون تومان است که با تفاهم نامه ها و پیگیری های اداره کل بهزیستی کمک هایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفان  نیز در شهرستان به مددجویان انجام می شود .

وی در پایان گفت : با توجه به اینکه شهرستان خواف ظرفیت بالایی در زمینه مشارکت های مردمی دارد و بهزیستی نیز به عنوان یکی از ارکان مهم در حمایت از خانواده های نیازمند فعالیت های پویا یی دارد نیازمند نگاه ویژه خیرین خصوصا در حوزه کمک به ساخت مسکن هستیم و امیدواریم با هدایت نیات خیر و پرداخت زکات توسط همشهریان عزیز بتوانیم قدم مفیدی در این راه برداریم .

 

کد خبر 3347
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 132

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها