1402/11/24 13:7:14
برگزاری همایش جهاد تبیین با موضوع انتخابات در اداره بهزیستی تربت حیدریه

جهاد تبیین و بیان دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف، حضور پرشور افراد جامعه در انتخابات را افزایش می‌دهد.


 حجت الاسلام ربانی که خود ، مدرس دوره نیز بود ،  در جمع کارکنان این اداره گفت :‌ مردم محور اصلی مشارکت در انتخابات هستند و جهاد تبیین و امید آفرینی در میان مردم از الزامات برگزاری انتخابات پرشور است.

 

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و بیان دستاوردها و خدمات مسئولان نظام برای ایجاد امید آفرینی در جامعه تصریح کرد: این مسئله در آستانه برگزاری انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و باید دستگاههای اجرایی و فعالان فرهنگی و اجتماعی به این مسئله توجه خاصی داشته باشند.

ایشان در ادامه در خصوص اهمیت جهاد تبیین اظهار داشت : در شرایط فعلی که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی همه سعی و تلاش خود را برای به حاشیه کشاندن جامعه به کار برده اند ، نیاز جهاد تبیین و روشنگری بیش از قبل احساس می شود.

 حجت الاسلام ربانی  به بررسی پیشرفت های ایران اسلامی در چهار دهه انقلاب پرداخت و  عنوان نمود : قبل از انقلاب ، ایران به کشورهای دیگر وابسته بود و از خود قدرتی نداشت ، اما به برکت انقلاب در این سالها جمهوری اسلامی ایران در کنار خودکفایی به یکی از قدرت های منطقه و دنیا تبدیل شده است .

وی به دستاوردهای علمی و نظامی کشور نیز اشاره کرد و بیان نمود : سرعت و رشد علمی ما از اول انقلاب تاکنون چندین برابر شده است . لذا دشمنان تمام تلاش خود را می کنند تا جلوی این رشد را بگیرند.

 

مسئول آموزش (بسیج ادارات تربت حیدریه ) اضافه نمود:‌ در کنار تبیین ، اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات و اهمیت آن در ناامید کردن و خنثی سازی ترفندهای دشمنان، باید جهاد تبیین و بیان خدمات به مردم به عنوان ضرورت مهم در ایجاد امید و نشاط در جامعه مورد توجه قرار بگیرد.

درپایان همایش حجت الاسلام ربانی به سوالات مطرح شده از پاسخ دادند.

 

 

 

 

 

کد خبر 3425
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 126

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها