1402/12/01 8:3:49
در رسانه| سهم بهزیستی تربت‌حیدریه در مناسب‌سازی تردد معلولان ۲ میلیارد ریال است

رییس اداره بهزیستی شهرستان تربت‌حیدریه گفت: سهم این شهرستان در جذب کمک بلاعوض برای مناسب‌سازی مسکن و خودروی توان‌یابان در سال جاری ۲ میلیارد ریال بوده است.


فاطمه صادق‌امیری در حاشیه چهارمین دوره کارگاه آموزشی یک روزه ویژه مسوولان فنی مراکز مثبت زندگی، کارشناسان مناسب‌سازی و تسهیل گران شهرستان‌های جنوب خراسان رضوی اظهار کرد: امروز میزبان مسوولان فنی مراکز مثبت زندگی، کارشناسان مناسب‌سازی و تسهیل‌گران شهرستان‌های زاوه، بردسکن، خلیل‌آباد، کاشمر، گناباد و بجستان خراسان رضوی به میزبانی تربت حیدریه هستیم.

وی ادامه داد: در این جلسه ضمن ارایه آموزش‌های لازم برای انطباق مسکن و خودرو با شرایط مددجویان، از نظرات همکاران نیز برای پیشبرد امور استفاده می‌شود.

بهزیستی خراسان رضوی ۵۰ میلیارد ریال برای مناسب‌سازی پرداخت کرد

کارشناس مناسب سازی مسکن، خودرو وسایل انطباقی (کمک توانبخشی) و پلاک ویژه خودروی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این اداره از ابتدای امسال بیش از ۵۰ میلیارد یال کمک بلاعوض برای مناسب‌سازی مسکن و خودرو به توان‌یابان این استان پرداخته‌ است.

الهام بهلولی افزود: این مبلغ به ادارات بهزیستی ۳۴ شهرستان استان تخصیص یافت تا با توجه به میزان معلولیت افراد، بین متقاضیان توزیع شود.

وی بیان کرد: جایگزینی سرویس بهداشتی فرنگی به جای سرویس بهداشتی سنتی، مناسب سازی محل سکونت و تعویض پلاک خودرو از جمله موضوعاتی است که این کمک‌ها در آن بخش هزینه می‌شود.

به گزارش ایرنا، اکنون افزون بر پنج هزار نفر توان‌یاب از انواع خدمات حمایتی بهزیستی شهرستان تربت‌حیدریه بهره‌مند هستند.

 

کد خبر 3470
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 163

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها