1402/12/21 7:37:22
در رسانه| ۳۰۰پرونده در اورژانس اجتماعی تربت‌حیدریه تشکیل شد

رییس اداره بهزیستی شهرستان تربت‌حیدریه گفت: ۳۰۰ پرونده از ابتدای امسال تاکنون در اورژانس اجتماعی این شهرستان تشکیل شده است.


فاطمه صادق‌ امیری در حاشیه برپایی دوره آموزشی "تست شخصیت یا آزمون MMPI " در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: وظیفه اورژانس اجتماعی بررسی و پیگیری مسایل مربوط به کودک‌آزاری، همسرآزاری، معلول آزاری، اختلالات جنسیتی و مسایل مشابه است.

وی بیان کرد: افراد نیازمند به دریافت خدمات اورژانس اجتماعی می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با شماره ۱۲۳ تماس گرفته تا همکاران ما بعد از بررسی و مشخص شدن اینکه مشکل آنها در حیطه بررسی این اورژانس است، به محل اعزام شوند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان تربت‌حیدریه در خصوص برپایی دوره آموزشی نیز گفت: دوره آموزشی آزمون شخصیت ویژه روانشناسان اورژانس اجتماعی ۱۲ شهرستان استان خراسان رضوی به مدت ۲ روز در تربت حیدریه در حال برگزاری است.

صادق امیری افزود: روانشناسان شرکت‌کننده در این دوره آموزشی، از شهرستان‌های جوین، کاشمر، بردسکن، باخرز، خلیل‌آباد، زاوه، رشتخوار، مه‌ولات، خواف، تربت‌حیدریه، تایباد و گناباد، هستند.

مدرس این دوره آموزشی هم به خبرنگار ایرنا گفت: تست MMPI یکی از آزمون‌های پرکاربرد شخصیت شناسی و انواع مختلفی دارد و شرکت کننده‌ها با مقیاس‌ها، شاخص‌ها و تفسیر این آزمون آشنا می‌شوند.

سیدعلی قربانی افزود: این دوره تخصصی یکی از آزمون‌های پرکاربرد روانشناختی در دنیاست و از آنجا که جامعه هدف اورژانس اجتماعی یک گروه خاص هستند، لذا روانشناسان عضو اورژانس می‌بایست برای فهم دقیق مشکل و نتیجه‌گیری درست و علمی، این دوره آموزشی را حتما بگذرانند.

به گزارش ایرنا، اکنون افزون بر پنج هزار نفر توان‌یاب از انواع خدمات حمایتی بهزیستی شهرستان تربت‌حیدریه بهره‌مند هستند.

شهرستان ۲۲۴ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

 

 

کد خبر 3580
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 101

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها