1403/05/01 6:10:53
خدمت صادقانه در سازمان بهزیستی یعنی جهاد فی سبیل الله

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان زاوه، رئیس و پرسنل این اداره به مناسبت هفته بهزیستی با حجت‌الاسلام شمس الدین زاده امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.


 

در این دیدار که به مناسبت هفته بهزیستی صورت پذیرفت ابتدا امیر حسین جوانشیری گزارشی از عملکرد و اقدامات یکساله کارشناسان اداره بهزیستی به حجت‌الاسلام شمس الدین زاده ارائه نمود و در ادامه حمایت ها و رهنمود های وی را باعث قوت قلب و افزایش انگیزه همکاران خود خواند.

محمد شمس الدین زاده نیز در این دیدار ضمن تقدیر از رئیس و کارشناسان اداره بهزیستی در ارائه خدمات مطلوب به معلولین و محرومین، معلولین را بنده های برگزیده و برتر خداوند خواند و گفت: خدمت به این بندگان برگزیده مقدس بوده و اجری معنوی داشته و شکی نیست که خدمت پرسنل اداره بهزیستی به محرومین مورد تایید خداوند متعال قرار دارد.

وی همچنین کسانی که در سازمان بهزیستی خدمت میکنند را همچون رزمندگانی خواند که در خط مقدم و در حال جهاد فی سبیل الله می باشند و سپس افزود: راه یکی است فقط جبهه متفاوت است، اگر این خدمت از صمیم قلب و صادقانه ارائه شود بی شک  تاثیر آن خدمت در زندگی شخصی افراد به راحتی قابل مشاهده خواهد بود و اجر معنوی مضاعفی را به همراه خواهد داشت.

 

کد خبر 4446
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 78

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها