1402/09/06 10:17:9
یک روز معنوی در محضر رهجویان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زاوه، گفت: ارائه آموزش های معنوی و اعتقادی به رهجویان و مقیمان در مراکز ترک اعتیاد، بهبود ایشان را سرعت بخشیده و دوام پاکی را افزایش میدهد.


امیر حسین جوانشیری گفت: اجرای مناسک مذهبی در مراکز ترک اعتیاد با هدف بالا بردن انگیزه درمان و افزایش اعتقادات معنوی و با استقبال محمود پرتوی مسئول مرکز ترک اعتیاد پیشتازان پاکی و سلامت، یک روز پر از معنویت را در محضر رهجویان این مرکز سپری کردیم.

وی افزود: در این روز که حجت الاسلام علی اکبر نوروزی کارشناس اداره تبلیغات اسلامی و نیز تعدادی از کارشناسان اورژانس اجتماعی و مراکز مثبت زندگی شهرستان زاوه نیز حضور داشتند، ضمن اقامه نماز به جماعت، علی اکبر نوروزی به قرائت زیارت عاشورا پرداخت.

جوانشیری در ادامه گفت: برگزاری مسابقه والیبال توسط بیماران مقیم در این مرکز و نیز نشست هم اندیشی با هدف بررسی راهکارهایی جهت ارائه خدمات بهتر به رهجویان از دیگر برنامه های برگزار شده در این مرکز بود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زاوه در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به معضل اعتیاد و آسیب های اجتماعی ناشی از آن و نیز لزوم کنترل و کاهش هرچه بیشتر این آسیب، تلاش میکنیم که تا حد امکان افراد گرفتار را تشویق و ترغیب به درمان نماییم و مطمئناٌ ارائه آموزش های معنوی و اعتقادی به رهجویان و مقیمان در مراکز ترک اعتیاد، بهبود ایشان را سرعت بخشیده و دوام پاکی آنها را افزایش میدهد.

کد خبر 2889
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 385

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها