1402/10/17
عزم همگانی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

امیر حسین جوانشیری رئیس اداره بهزیستی شهرستان زاوه از برگزاری جلسه کارشناسان اورژانس اجتماعی با دهیاران بخش سلیمان این شهرستان در محل سالن اجتماعات بخشداری خبر داد.


در این جلسه که مهدی محمدزاده بخشدار بخش سلیمان نیز حضور داشت، کارشناسان اورژانس اجتماعی ضمن معرفی مجدد اورژانس اجتماعی و جامعه هدف این واحد به دهیاران، به تشریح برخی از مواد قانون حمایت از اطفال و نوجوانان پرداختند.

کارشناسان اورژانس اجتماعی در این جلسه آمادگی همه جانبه خود را جهت برگزاری جلسات آموزشی عمومی در همه روستاهای سراسر شهرستان اعلام نمودند و اظهارداشتند که در صورت تقاضای هر یک از دهیاران و فراخوان مردم توسط ایشان، اورژانس اجتماعی هیچ محدودیتی جهت برگزاری جلسات آموزشی نداشته و حتی می تواند از ظرفیت دیگر ادارات جهت آموزش عموم استفاده نماید.

مهدی محمدزاده نیز در پایان جلسه گفت: همه دهیاران بایستی در اولین زمان ممکن نسبت به برگزاری جلسه شورای فرهنگی روستا و شناسایی و اولویت بندی آسیب‌ها اقدام کنند و نتیجه را به اداره بهزیستی اعلام نمایند.

وی ضمن ابراز امیدواری از نتیجه این حرکت در کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: از آنجا که اقدام جهت پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی از وظایف ذاتی همه دستگاه‌های اجرایی است، از دیگر ادارات خواهیم خواست تا همراه با اورژانس اجتماعی با حضور در روستاها در راستای آگاه‌سازی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدام نمایند.

کد خبر 3136
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 231

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها