1402/12/24 10:47:3
آخرین اخطار به مدیران برخی از دستگاه ها در زاوه

محمد وفایی نژاد: آخرین جلسه مناسب سازی در سال ١۴۰۲ آخرین فرصت برای ادارات و نهاد هایی است که تا کنون کمتر به این امر مهم توجه داشته اند.


آخرین جلسه مناسب سازی سال 1402 در شهرستان زاوه با حضور محمد وفایی نژاد فرماندار، مهندس مهدوی معاون فرماندار، رئیس اداره بهزیستی، بخشداران و مدیران ادارات سطح شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه امیر حسین جوانشیری که به عنوان دبیر ستاد مناسب سازی شهرستان در آن حضور داشت به تشریح قانون حمایت از معلولین پرداخت و به اجرای صحیح و بدون چون چرای این قانون تاکید کرد.

در ادامه مهدی عمرانی مشاور فرماندار و کارشناس مناسب سازی اداره بهزیستی شهرستان زاوه ضمن تقدیر از روسای برخی ادارات جهت اجرای مناسب سازی محیط اداری و شهری، مصوبات جلسه گذشته را پیگیری کرد و از مدیران برخی دیگر از ادارات خواست که به امر مناسب سازی توجه بیشتری داشته باشند.

فرماندار زاوه نیز در این جلسه گفت: توجه به حقوق معلولین و جانبازان از مهمترین اولویت های دولت بوده و ما نیزدر این شهرستان با جدیت این قانون را پیگیری کرده و با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد.

محمد وفایی نژاد همچنین افزود: با توجه به دستورات صادره در جلسه گذشته مناسب سازی و نیز به جهت دسترسی هر چه بهتر و آسان تر معلولین و جانبازان به خدمات شهری و اداری، بهتر است آن دسته از مدیرانی که تا کنون توجه زیادی به امر مناسب سازی نداشته اند هر چه سریعتر نسبت به رفع نواقص اقدام نمایند در غیر این صورت برابر قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

وفایی نژاد در آخرین جلسه مناسب سازی در سال جاری اقدامات اداره بهزیستی شهرستان زاوه به ریاست امیر حسین جوانشیری در خصوص توجه به حقوق معلولین را مفید خواند و ابراز امیدواری کرد که در سایه همدلی و همراهی همه دستگاه ها، معلولین و جانبازان عزیز بتوانند به حقوق خود در جامعه و دسترسی آسان به خدمات دست یابند.

لازم به ذکر است که در آخرین جلسه مناسب سازی سال 1402 که با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نیز همراه بود، به پیشنهاد امیر حسین جوانشیری ستاد ماه رمضان نیز برگزار و در خصوص جمع آوری کمک ها و نذورات مردمی و ادارات جهت کمک به نیازمندان بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

 

 

کد خبر 3602
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 69

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها