1402/07/06 8:15:47
انتصاب کارشناس امور توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان زاوه به عنوان مشاور فرماندار

در حاشیه جلسه ستاد مناسب سازی که در محل فرمانداری شهرستان زاوه برگزار شد، مهدی عمرانی کارشناس امور توانبخشی اداره بهزیستی به عنوان مشاور فرماندار در امر مناسب سازی منصوب گردید


رئیس اداره بهزیستی شهرستان زاوه از برگزاری جلسه ستاد مناسب سازی در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان خبر داد.

وی گفت در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات گذشته و بررسی اقدامات صورت گرفته توسط سایر ادارات و نهاد ها، تصمیمات جدیدی نیز اتخاذ و جهت اجرا به همه دستگاه ها ابلاغ گردید.

امیر حسین جوانشیری افزود در حاشیه این جلسه محمد وفایی نژاد فرماندار شهرستان زاوه طی حکمی مهدی عمرانی کارشناس امور توانبخشی اداره بهزیستی را به سمت مشاور فرماندار منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای مهدی عمرانی

سلام علیکم

بنا به پیشنهاد ریاست محترم اداره بهزیستی و دبیر ستاد مناسب سازی فضاهای اداری و شهری شهرستان و ویژگی ها و توانمندی های جنابعالی، بدینوسیله شما را به عنوان مشاور خود در موضوع مناسب سازی فضاهای اداری و شهری منصوب مینمایم.

امید است که با استعانت از درگاه پروردگار متعال و همراهی اداره بهزیستی و سایر مدیران شهرستان بتوانید گام های موثری در پیگیری و اجرای قانون جامع حمایت از معلولین و جانبازان و تحقق اهداف ستاد مناسب سازی برداشته و در راستای فراهم نمودن ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه توان یابان شهرستان بیش از پیش موفق باشید.

                                                                                                       محمد وفایی نژاد

                                                                                                          فرماندار و رئیس ستاد مناسب سازی                                                                                                          فضاهای شهری و اداری شهرستان زاوه

کد خبر 2552
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 398

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها