1402/12/14 7:21:57
برگزاری بازی های بومی و محلی ویژه معلولین در زاوه

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان زاوه، بازیهای بومی محلی ویژه معلولین ومددجویان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان ، با هدف ایجاد شور ونشاط وارتقاء انگیزه وامید به زندگی در آنها برگزار گردید.


 

امیر حسین جوانشیری: شرکت معلولین و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در بازی های بومی و محلی باعث ایجاد شور و نشاط، تقویت انگیزه و بالا رفتن امید به زندگی در ایشان می شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زاوه از برگزاری بازی های بومی و محلی ویژه معلولین تحت پوشش برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه  (CBR)با همکاری اداره ورزش و جوانان و مراکز مثبت زندگی در این شهرستان خبر داد.

امیر حسین جوانشیری در خصوص برگزاری این بازی ها گفت: شرکت کنندگان در این بازی ها همگی از معلولین تحت پوشش سازمان بهزیستی بودند که توسط کارشناسان مراکز مثبت زندگی شناسایی و در رشته های دال پلان، یک قل دو قل، دوز سرعتی، هفت سنگ و لی لی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی هدف از برگزاری بازی های بومی و محلی را مشارکت اجتماعی و توسعه فرهنگ ورزش عنوان کرد و افزود: شرکت معلولین و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در برنامه هایی نظیر این بازی ها باعث ایجاد شور و نشاط، تقویت انگیزه و بالا رفتن امید به زندگی در این عزیزان می شود که این امر یکی از اصلی ترین رسالت های مجموعه بهزیستی کشور است.

جوانشیری همچنین گفت: در پایان مسابقات و بازی های بومی و محلی که در محیطی شاد و صمیمی برگزار گردید به نفرات اول تا سوم در هر رشته حکم قهرمانی و جوایزی به صورت نقدی اهداء گردید.

 

کد خبر 3539
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 77

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها