1402/09/29 13:41:4
عملکرد مثبت کمیته امداد شهرستان زاوه در مناسب‌سازی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان زاوه، جلسه ستاد مناسب‌سازی با حضور مهندس مهدوی معاون فرماندار، بخشداران بخش های مرکزی و سلیمان و سایر مدیران ادارات شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.


 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زاوه در این خصوص، گفت: هدف از برگزاری این جلسه، پیگیری مصوبات جلسات گذشته و اخذ تصمیمات جدید به منظور دسترس پذیر نمودن ادارات، محیط‌های شهری و روستایی در راستای استفاده افراد دارای معلولیت، جانبازان، سالمندان و... می‌باشد.

امیر حسین جوانشیری افزود: هیچ یک از خدمات ارائه شده به معلولان از چشم مدیران بهزیستی دور نخواهد ماند و تمام اقدامات انجام گرفته در شهرستان توسط کارشناس مناسب سازی این اداره رصد و پیگیری میشود و در نهایت به دبیرخانه مناسب‌سازی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی که مستقیما زیر نظر استاندار محترم فعالیت می‌کند، گزارش می‌شود.

وی در ادامه عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص مناسب سازی محیط این اداره را بسیار اصولی و استاندارد خواند و گفت: مستندات این مناسب سازی به اداره کل بهزیستی ارسال و لوح تقدیر مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از عملکرد کمیته امداد زاوه به این اداره ارسال گردیده است.

در پایان جلسه مهندس مهدوی تقدیرنامه دکتر فیروزی را به رضا خوش سیما رئیس اداره کمیته امداد شهرستان زاوه تقدیم کرد.

کد خبر 3090
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 195

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها