1403/06/08 6:8:3
ساخت ۲۵ واحد مسکونی در یکسال گذشته

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان زاوه ، رئیس اداره بهزیستی شهرستان زاوه از ساخت ۲۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش طی یک سال گذشته خبر داد.


 

امیر حسین جوانشیری با اعلام این خبر گفت در راستای خدمت به ولی نعمتان و با هدف خانه دار کردن مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در طول یکسال گذشته تعداد 25 واحد مسکونی ساخته و به مددجویان واجدالشرایط تحویل گردیده است.

وی همچنین افزود: در همین راستا طی پیگیری های رضا یعقوبی کارشناس مشارکت ها و مسکن اداره بهزیستی زاوه با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری شهر دولت آباد این واحد های مسکونی از طریق جذب مشارکت، اعطای تسهیلات ارزان قیمت و نیز اعطای مبلغ 1 میلیارد ریال کمک بلاعوض به هر مسکن توسط اداره بهزیستی ساخته و به بهره برداری رسیده است.

رئیس اداره بهزیستی زاوه در ادامه گفت: در این مدت نیز با امضاء تفاهم نامه فی مابین اداره بهزیستی و منابع طبیعی تعداد 20 قطعه زمین که متعلق به مددجویان سازمان بهزیستی بوده و در اراضی ملی قرار داشتند با اخذ تخفیف به مبلغ کل 5 میلیارد ریال آزاد و جهت ساخت منزل مسکونی به این عزیزان تحویل گردید.

در پایان امیرحسین جوانشیری فعالیت حوزه مشارکت و مسکن این اداره را جهت رفاه حال افراد تحت پوشش مثمر ثمر خواند و افزود: در طول یک سال گذشته بیش از 53 میلیارد و 800 میلیون ریال از طرق مشارکت و تخفیفات بین اداری جذب و به صورت تهیه و توزیع جهیزیه، برگزاری مراسم افطاری، تهیه و توزیع  عروسک برای خردسالان، تهیه و توزیع سبد غذایی، پرداخت وام قرض الحسنه 10 ساله با کامزد 4 درصد به مددجویان مستاجر و ... در اختیار مددجویان واجدالشرایط قرار گرفته است.

 

کد خبر 4755
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 43

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها