1403/06/10 6:56:56
تقدیر دادستان زاوه از پرسنل اورژانس اجتماعی

به مناسبت فرارسیدن هشتم شهریور ماه روز اورژانس اجتماعی امید رجبی دادستان شهرستان زاوه ضمن تبریک این روز با اهداء لوحی از تلاش و کوشش پرسنل این واحد در کنترل، کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تقدیر کرد.


 

در متن این تقدیر نامه آمده است:

بسمه تعالی

مَنْ فَرَّجَ عَنْ مُؤْمِنٍ فَرَّجَ اللَّهُ عَنْ قَلْبِهِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ

هرکس مشکلی از مومنی را برطرف نماید او را خوشحال سازد

 خداوند او را در روز قیامت خوشحال می گرداند

در اندیشه دینی کمک به نیازمندان،‌ درماندگان و گرفتاران عرصه‌ای است که هر فردی اذن ورود به آن ندارد مگر آنکه خداوند توفیق آن را نصیب فرد کند.

از این روست که امام حسین(ع) فرمود: " اِعلَموا اَنَّ حَوائِجَ النّاسِ اِلَیکُم مِن نِعَمِ اللهِ عَلَیکُم، فَلا تَمَلُّوا النِّعَمَ فَتُحَوَّلَ اِلی غَیرِکُم " بدانید که نیازمندی‌های مردم به شما از نعمت‌های الهی بر شماست؛ پس، از این نعمت‌ها خسته نشوید که هر آینه به سوی دیگران سوق یابد؛ از این جهت وقتی خداوند توفیق یاری‌ رسانی به نیازمندان را نصیب هر فردی می‌کند، باید شب و روز شکر کند که او را واسطه این کار قرار داده و برای خدمتگزاری به همنوعان پسندیده است.

هشتم شهریورماه روز اورژانس اجتماعی فرصتی برای تجلیل از انسان هایی است که با مسئولیت اجتماعی مضاعف در مددرسانی به همنوعان آسیب دیده و یا در معرض آسیب اجتماعی تلاش دارند، کارکنان اورژانس اجتماعی با اراده ای مثال زدنی برای کسب سلامت اجتماعی جامعه در حرفه ای شبانه روز مشغول بوده که جز با داشتن تعهد و عشق خدمت به همنوع سختی این کار متحمل نخواهد شد. بی شک نتیجه تلاشهای ارزشمند جنابعالی با هیچ قلم و کاری قابل جبران نبوده و برکات خدمت ارزشمندتان برای همیشه در اذهان مردم مهربان و قدرشناس سرزمینمان ماندگار خواهد ماند.

به همین سبب بر خود لازم میدانم با اهداء این لوح تقدیر ضمن تبریک روز اورژانس اجتماعی به محضر شما از زحمات ارزشمندتان تقدیر و تشکر نمایم.

 "سلامتی و تندرستی همه خدمتگذاران در این عرصه را از خداوند سبحان مسئلت دارم"

امید رجبی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زاوه

 

 

 

کد خبر 4767
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 44

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها