1402/04/06 8:8:8
دیدار رئیس و کارمندان اداره بهزیستی با قاضی و دادستان دادگاه عمومی و انقلاب صالح‌آباد

همزمان با فرارسیدن هفته قوه قضائیه به‌جهت همپوشانی بسیاری از خدمات سازمان بهزیستی و قوه قضائیه و حمایت و همکاری همیشگی این ارگان از اداره بهزیستی، کارکنان این اداره به‌منظور عرض خداقوت و تبریک این روز با رییس دادگاه و قاضی اجرای احکام کیفری این شهرستان دیدار کردند.


رییس اداره بهزیستی شهرستان صالح‌آباد در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه به قاضی و کارکنان تلاشگر دستگاه قضائی، گفت: قدردان همکاری‌های خوب دادگستری و حمایت همیشگی این دستگاه در پیشبرد اهداف بهزیستی هستیم.

زری صادقی افزود: سازمان بهزیستی آسیب پذیرترین افراد از جمله بیماران اعصاب و روان، معلولین، سالمندان، معتادین و زنان سرپرست خانوار را تحت پوشش خود دارد و درخصوص انجام برخی از وظایف خود نظیر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فرزندخواندگی و... نیازمند همکاری بیشتر با دادگستری می‌باشد.

در ادامه جلسه، کارشناسان اداره بهزیستی نیز به تشریح اقدامات این اداره و برخی از وظایف خود که در ارتباط با قوه قضائیه است، پرداختند و خواستار تعامل و افزایش همکاری دو مجموعه جهت تسریع در رسیدگی به مشکلات مراجعین و جامعه هدف بهزیستی شدند.

در انتهای جلسه نیز سید مرتضی مرتضوی رییس دادگاه عمومی انقلاب و حجت الاسلام بهمنش، قاضی اجرای احکام کیفری شهرستان صالح‌آباد قول مساعد جهت پرداخت 4 میلیون تومان جریمه نقدی مجرمین به اداره بهزیستی , ادامه‌دار بودن تخصیص جریمه‌های نقدی به مددجویان بهزیستی، تهیه یک کولر برای یکی از مددجویان نیازمند تحت پوشش و همینطور فرستادن یک نیرو جایگزین حبس برای انجام کارهای خدماتی اداره بهزیستی را به کارکنان این اداره دادند.

کد خبر 1804
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 648

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها