1402/06/26 9:35:35
برگزاری بیش از ۴۰ جلسه کلاس های آموزشی رایگان در شهرستان زاوه

امیر حسین جوانشیری: بالا بردن سطح علمی فرزندان تحت پوشش و حمایت از ایشان تا رسیدن به قلعه های افتخار هدف ماست.


 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زاوه از برگزاری بیش از 40 جلسه کلاس آموزش زبان انگلیسی و ریاضی ویژه فرزندان مددجویان تحت پوشش بهزیستی در روستای کاریزک ناگهانی خبر داد.

به گفته امیر حسین جوانشیری درهر یک از این کلاسها که به همت مرکز مثبت زندگی ٢٧٧٨ کاریزک ناگهانی و با همکاری دهیاری این روستا برگزار گردید، در مجموع بیش از 35 نفر از فرزندان مددجویان تحت پوشش بهزیستی شرکت کرده و در هر جلسه به صورت رایگان بیش از یک ساعت آموزش دیدند.

وی همچنین یکی از اهداف اصلی کارشناسان سازمان بهزیستی بخصوص اداره بهزیستی شهرستان زاوه را بالا بردن سطح علمی و حمایت از دانش آموزان تا رسیدن به قلعه های افتخار خواند و گفت: هدف از برگزاری این کلاس ها بالا بردن سطح علمی دانش دانش آموزان در دروس مهم تراست و بنا داریم در صورت تمایل خانواده ها و بر اساس اعلام نیاز ایشان کلاس های تقویتی در تمام دروس را نیز برگزار نماییم تا هرچه بیشتر شاهد موفقیت فرزندان تحت حمایت بهزیستی باشیم.

لازم به ذکر است با پیگیری کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان زاوه و مسئولین و مددکاران مراکز مثبت زندگی این شهرستان، همواره ضمن شناسایی افراد مستعد و واجدالشرایط علاوه بر برگزاری کلاسهای آموزشی فوق برنامه، کلاس های تقویتی درسی در بیشتر مقاطع نیز برگزار میگردد.

کد خبر 2488
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 442

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها