1401/10/28 13:31:32
اختتامیه طرح همیار کودک و مادر در شهرستان زاوه برگزار شد

مراسم اختتامیه طرح بزرگ همیار کودک و مادر با حضور جمعی از مسئولین شهری و روستایی در روستای کاریزک ناگهانی برگزار شد.


رييس اداره بهزيستي شهرستان زاوه گفت: بالا بردن سطح آگاهی دختران و زنان در جامعه بیشترین تاثیر را در تربیت فرزند سازگار و سالم تر و در نهایت کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

نازنين عجميان با بيان اينكه این طرح به همت مرکز مثبت زندگی 2778 در سراسر دهستان زاوه یکی از چهار دهستان این شهرستان برگزار شد، گفت: در مجموع بیش از 500 نفر شامل مادران باردار، مادران دارای فرزند تا 3 سال و نیز زنان و دختران از این طرح بهره‌مند شدند.

وي ضمن اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری این طرح آگاه‌سازی مادران و ايجاد تغییر نگرش در آنها است، گفت:تغيير نگرش از مادر کامل بودن به مادر کافی بودن بود، آگاه سازی افراد در زمینه خود مراقبتی، آثار سوء مصرف مواد مخدر در خانواده، مسئولیت پذیری و سواد رسانه، بلوغ و نوجوانی و نیز مباحث ویژه زنان و دختران را ازجمله موضوعات آموزش در این طرح برشمرد و گفت: بالا بردن سطح آگاهی دختران و زنان در جامعه بیشترین تاثیر را در تربیت فرزند سازگار و سالم و در نهایت کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

رييس اداره بهزيستي شهرستان زاوه افزود: در طول اجرای طرح همیار، جلسات آموزشی ویژه سالمندان نیز با موضوعات: بیماری های دوران سالمندی و آشنایی با علایم و علل بروز انواع بیماری ها  و نیز پیشگیری از پیشرفت و کاهش عوارض این بیماری ها برگزار شد که مورد استقبال سالمندان قرار گرفت.

شايان ذکر است در پايان مراسم از مادرانی که بیشترین حضور را در این کارگاه‌های آموزشی داشتند با اهداء هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 

کد خبر 791
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 1005

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها